Marisola Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg har lyst på et internasjonalt og litt originalt navn, og fant dette. Jeg syntes det har en fin klang, og liker det bedre og bedre. Venninden min syntes det var altfor sukkersøtt.... ? Hva synes du? Eller hva tenker du på når du hører/sier det? (Vil gjerne høre andres mening, da det er et heller sjeldent navn her til lands)
julaugmamma Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg synes det var fint!, men må inrømme at det fristet å putte på en D foran de første gangene jeg leste det...
Reidis Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 eksotisk, feminint og pent..men litt enig om at det høres ut som det mangler en D )
friskus Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg må nok si meg enig med venninnen din. Synes det er litt dillete...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 navnet som først slo meg når jeg leste, var jo Daniela.. Jeg synes faktisk navnet var ganske så pent jeg.. og jeg likte å se navnet skrevet.. hehe.. =) da såg det veldig pent ut.. om du skjønner hva jeg mener Jeg likte navnet.. det var spesielt og fint =)
Marisola Skrevet 27. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2007 Det kan også uttales som Anniela. Anni... ela. Daniel er fint guttenavn, da.
julaugmamma Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Ble finere som Anni ela.. enn aaaniela...manglet ikke D da... antar det var uttalen og ikke skrivemåten du tenkte på?
ennaH Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Gjennom hele livet vil Aniela oppleve at folk tror hun heter Daniela. Jeg har ikke sansen for at folk forvansker ellers normale navn, enten ved å velge en fancy skrivemåte eller velge et navn som bare _nesten_ er kjent. Som Aniela. Eller Larz/Hennrik/Cilje etc etc.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Jeg fikk ikke til å lese det helt med engang...leste det først som Analia! Synes det mangler en d der ja.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Heia:-) Jeg synes Aniela var et veldig sjeldent og flott navn. Og din lille datter vil gjøre navnet til sitt når hun kommer til verden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå