Tumle83 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Det var en veldig fin overraskelse i posten som jeg kommer til å kose meg masse med. Har ikke brukt sånne perler før, så det blir spennende å prøve. Tusen takk!!! Nå skal jeg sjekke presentasjonene for å se om jeg finner ut hvem du er.
Tumle83 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2007 Beklager, leste ikke det hemmelig venn innlegget før jeg la ut her. Håper ingen blir sure nå.
Trollet73 Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Herlighet, hva er dette for noe tull da??? Vi må jo få lov til å legge ut så mange innlegg vi bare gidder om scrapping, hemmelig venn etc. Uten scrapperne så ville hele Hobbydebatten vært temmelig død! Du trenger ikke å unnskylde. Synes de som klager er prippen. Hvem er det som klager når det kommer 200 innlegg om Lipton-te på Skravle? Jeg syntes det var moro med alle Hemmelig venn-trådene, og alle andre tråder også for den saks skyld. Det koker ikke akkurat over i dette forumet. Utfordringen til de andre må jo heller være å skape litt mer liv, slik at også deres innlegg havner opp på siden.
Bølle&Frøet Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg er såååååå enig med trolltussa!!!!!!!
cheni Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg òg!!!! Det er vel bare bra at det blir litt action her!!! Jeg synes det er artig å lese andre sine takketråder jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Helt enig, dette forum er jo dødt med bare strikkerne... Tumle83, tror de perlene skal brukes som en slags glitter, der du har lim eller dobbeltsidig tape, å drysser dem på ja, å forresten, værsågod for gaven! fra din hemmelige scrappevenn! :)
Tumle83 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2007 Bra ikke alle synes det ble mye hemmelig venn her. Synes også det er koselig å lese når andre har fått hemmelig venn presang. Nå i samletråden legger jeg ikke så mye merke til hver enkelt. Gleder meg til å prøve perlene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå