nurket4a Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei. Har gått de siste dagene med smerter i magen. Går som en bred strek nederst i magen ca fra eggstokk til eggstokk. Da skrår de nedover som i en trekant mot underlive og strømmer litt nedover føttene. I dag kjennes de hele tiden, mens i går var det verst hvis jeg skulle løfte føttene opp i sofaen, samt å reise seg. Samboeren våkner om natta av at jeg ynker meg i søvne pga smertene. Begynner å bli skikkelig redd nå. Har ringt legekontoret og har fått time kl 12.30 i dag. Men gruer sånn. Er så redd for at det skal være noe galt...
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Har hatt det samme problemet i 6 veker!!! ingen som veit kva det er..... har hatt nokre blødningar og` så eg er sykemeld, men veit ikkje kva den smerten kommer av. smertene er ikkje like inntense kvar dag / heile dagen men usikkerheten er skikkelig slitande! var på ultralyd, men han kunne ikkje komme meg nokon forklaring så dersom din lege har ein ide`...gi ein lyd er du snill..
nurket4a Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Fikk også ultralyd. alt ser fint ut med den lille. De kan ikke si sikkert hva det er, men de tror at det rett og slett bare er kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå