Gå til innhold

5 dager over termin...Lei? JAAAAA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er bare et lite syteinnlegg!

Hadde termin søndag 22 april. Er 5 dager siden...jeg er så møkk lei at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er 4 andre jenter som har sendt meg mld om at den lille babyen deres har blitt født...når blir d min tur? Ei hadde 9 dager før termin, ei hadde 16 dager etter termin og de andre sånn ca rundt termin...

BLÆH...er skikkelig frustert jeg selv om jeg vet at jeg må tenke positivt..får verken sove om natta og sliter m halsbrann om kvelden. MØKK LEI!

Lillegutt du må komme snart ellers går mamman din på veggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv deg med på overtidstråden..der er det lov å klage alt du orker..

Jeg hadde termin 21. og har full forståelse for at du er møkk lei!!

Skrevet

Hvilket sykehus skal du på vimsa83?

Jeg skal på ahus

Skrevet

Skal på ullevål jeg..avdeling a....har lagt inn klage brev på den "linken" oxo hehe...ja synes vi har lov til å klage når vi går sånn som vi gjør--stakkars de som er rundt oss sier jeg bare...

Skrevet

Ja, kom inn til oss på overtidstråden. Skjønner at du er lei, jeg er også drittlei. Begynte å vente på fødselen da jeg var fødeklar.... 3 uker siden..tabbe. Men, nå bare prøver jeg å gjøre så mye jeg kan hver dag slik at dagene går fort og jeg nesten glemmer at jeg er gravid.

Skrevet

Har man energi til å gjøre ting om dagene er d jo greit..men jeg sliter litt m ryggen..ble sykmldt tre uker før permisjonen min. Ik så mye som frister enn å ligge på sofaen. Men man blir jo lei d oxo..spess når d er så fint vær ute.

Utrolig godt å kunne klage å syte å vite at andre har d likt som meg. Og at dem forstår hvordan d er..Takk =)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til,tipper at han/hun kommer rundt søndagen/mandag...magefølelesen min sier så.

Skrevet

Takk. =0)

Jeg håper du har rett (0= Da hadde jeg blitt glad da =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...