røre-røre og lille umulius Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Synes gutten min paa 16 mnd har saa lite ord. Han "snakker" hele dagen men det er ikke reine ord. Pappa sier han dagen lang,men ikke mamma.Kaller meg for de-de!!!!! Han var tidlig ute og gikk allerede naar han va 11 mnd. Kanskje er han bare sein eller???
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 min på 13 mnd sier ikke et ord han. mamama innimellom gutter er tregere enn jenter..... men babler mye! jeg pratet da jeg var 10 mnd... sa da ting som "hadet mannen" osv. ville ikke bekymret meg, plutselig så finner han ut at han skal snakke "norsk"
Bubba75 Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Husker at legen sa til moren min angående min lillesøster som var treg til å gå: hun kan da ikke lære alt på en gang eller. Hun snakka tidlig, men var veldig treg til å gå. Hos jenta mi eksploderte ordforrådet da hun var 17 mnd. Før det hadde hun masse babbel, men ikke så mange andre ord. Hun sa også pappa, men ikke mamma. Nå er hun 21 mnd og snakker som en foss. Aller mest ett og ett ord, men også endel "setninger" med 2,3 og 4 ord. Tror ikke du trenger å begynne å stresse med ordforrådet enda. Tror det viktigste er at hun faktisk babler, så kommer de ordentlige ordene etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå