Gå til innhold

Da har jeg flytta hit inn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart å tenke på, 1. tri har gått fort! Så nå får jeg vel begynne å henge her i stedet;)

Er så glad!

 

Klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer og velkommen inn hit:0)

Skrevet

Gratulerer så masse, Lunajenta!!!

Endelig din tur til å komme over hit :o))

Så deilig med vel overstått 1.trim.!!

Skrevet

Tusen takk dere:)

Ja, det er veldig deilig, slapper liksom litt mer av nå. Du er vel snart over på 3. tri eller, Alba? Går alt bare bra?

 

:)

Skrevet

Velkommen hit og vel overstått 1.trim!!

Nå kan du slappe litt mer av.. er liksom litt "tryggere" her inne!!

Lykke til videre!! Og kos deg!!

Skrevet

Lunajenta:

 

Snart 3.trim. for min del, ja. Er 27+1 i dag, så hopper over dit om 1 uke. Kan nesten ikke fatte det!!! Alt går bra med meg og babyen vår :-D Det bor en liten gutt i magen min, og vi gleder oss vilt til å møte han til sommeren!! Formen din bra??

Skrevet

Ja, det er helt vidunderlig å tenke på!

Ser fram til denne etappen, begynner å få en liten kul på magen og alt, så jeg er storfornøyd:)

Lykke til til deg også!

Skrevet

Alba: Så fint da, da er det ikke lenge til du er i mål! Så gøy, tenker du gleder deg til å få møte den lille gutten din ja:)

Formen min er bra, er litt sånn av og på kvalm, men kan ikke klage. Er ikke så veldig trøtt lenger heller, så nå er det bare helt herlig å leve!

 

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...