Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har flere ganger i det siste "sett stjerner". Slike små lysglimt som svirrer på netthinnen. Mener å ha opplevd det før hvis jeg presser/løfter hardt, men nå har det kommet mens jeg har sittet helt stille. Er ikke svimmel når jeg reiser meg eller ellers. Hadde veldig høyt blodtrykk for en stund siden, men det har vært lavt på de siste målingene jeg har gjort hjemme - nesten for lavt. Føler meg energiløs og dau for tida også.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være lavt blodsukker du har da,ikke at jeg er noe lege altså! Men prøv å spis frukt som har endel fruktsukker i seg,druer bananer for å se om du blir noe bedre av det. Veit jeg hadde masse av dette i tenårene spesielt når jeg så opp på himmelen,da vrimlet det av småstjerner. Hvis det ikke gir seg,ville jeg vel kontaktet lege var jeg deg. Lykke til ihvertfall.

Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt dette, og hvis jeg ikke slapper av til det går over får jeg hodepine. Legen mente at det var migrene. Kan det være det du har? Jeg har ikke vært plaget med dette tidligere, og ofte kommer det på jobb litt utover ettermiddagen, særlig de dager hvor jeg har sovet dårlig om natta. Har veldig urolige bein om natta så det er ofte:-(

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også sånne en stund.Det ble borte når jeg begynte å ta jerntabletter (hemo-fer). Tar en om dagen,selv om det står at man skal ta to,magen ble trøblete med 2 stk.Synes også jeg fikk mer energi og ble ikke så slapp lenger.

Kanskje det kan hjelpe?

Lykke til!!!

Skrevet

Sånn har jeg det også...har ikke opplevd det før,begynte for noen uker siden. Er 16+5,og veldig trett og sliten tror det har litt å si at man ikke er helt på topp mtp energi. Hjalp med frisk luft,litt mat og drikke. Satte meg ned og spiste litt...det hjalp. Veldig ubehagelig.. Nevnte det for jordmor igår,hun var enig i at det var fordi jeg var så sliten.

Håper det gåpr bra med deg ellers,og at dv slipper disse stjerne- plagene fremover =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...