Gå til innhold

stellebord på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett bad som har grei størrelse, men er litt "overfyllt" pga to vaskemaskiner, tørketrommel osv..

Så mannen min mener vi burde satse på stellebord til å montere på veggen.. Men der vi kunne tenkt oss å ha det er det ett lite vindu høyt oppunder takt (gammelt hus, høyt under taket).

Er det noen som har måla på ett sånt stellebord, sånn at jeg kan få målt og se om jeg får plass? Er mest høyden jeg tenker på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk på hjemmesida til Ikea, der står det sikkert :)

Lykke til!

Skrevet

De på babyshop selger sånne for 1790:- eller no=) og de har målene 70*60, det skal vi kjøpe i hvertfall. Tåler ganske høy belastning og ser ut som et skap.

Skrevet

Det vil jeg tro går kjempefint å ha det under vinduet. Vi hadde Ikea sitt med forrige baby.og vi monterte det vel i ca 1.80- høyde vil jeg tro. Vi hadde tilogmed hylle montert på veggen over stellebordet,så den type stellebord fra Ikea krever ikke så mye høyde altså!! Et meget praktisk stellebord til en billig penge!!

Skrevet

Vi skal oxo ha stellebord på veggen, kjempe kjekt. Det på babyshop er titusen ganger penere å se på og mer praktisk enn det på ikea. fåes både i metall og tre.

Skrevet

Ang det med å ha stellebodet under vinduet. Bare pass på at det ikke trekker på babyen. Da pådrar den seg lett forskjellige lufteveisinfeksjoner og kan bli veldig plaget med dette.

For regner med stellebordet også blir brukt feks etter bad, og da, om det er trekkfullt, kan den lett pådra seg ting man ikke vil den skal :) Om du skjønner hva jeg mener :)

Skrevet

Synes det hoeres ut som en god ide. Men jeg bare lurer--hvordan monterer man et slikt stellebord dersom det er fliser paa badet?

Skrevet

Hei, ja, vet hva du mener.. Har målt og målt jeg nå, og det ser ut som om det blir litt for dårlig plass, ved det vinduet.. Stellebordet blir for lavt. Ville kanskje blitt grei høyde for meg da jeg er ganske lita, men mannen er høy så jeg tro jeg får gå tilbake til tenkebordet, hehe..

Skrevet

Borre i flisene, vell! : )

Bruk et glassborr og ikke borr i fugene, da er det sjangse for at flisene sprekker. Pass også på at borremaskina ikke er stilt på slagborr. Det kan være lurt å tape et kryss med maskeringstape der du skal borre, som en ekstra forsikring mot at det blir slått av skår. Så putter du i plugger og skrur bordet på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...