Expat Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Men kan din lille snyte seg selv? Skikkelig "bestefar"-snyting? Det er noe min lille har lært i bhg en tid tilbake, ganske imponerende, lurte på om det er vanlig?
marianne1231 Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg vet ikke om det er så vanlig,men lillegutten min har snytt seg lenge.Han finner fram papirlommetørkler og snyter i vei!
Expat Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 Ja, jeg var jo megaimponert da hun begynte med dette! Er veldig på å beundre busene sine Waaao! Seee...
@nneliten Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Nei, desverre... Kanskje jeg skal prøve å lære ham det. Han er jo nesten alltid forkjølet, så det hadde jo vært en fordel. Han lærer seg så mye rart om dagen, så snyting burde vel også være en overkommelig oppgave etter hvert.
**synne** Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Nei, ikke snyte akkurat.. Men hun finner papir og tørker vekk snørr som kommer ut selv... Og med store øyne ser hun på oss og sier "nått!!" (=snått/snørr)
Hijo Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Ja, her i gården er gutten vår også en "storsnyter" ; ) Har mestret det i flere måneder allerede. Verken jeg eller pappaen har trent med ham på det - trodde ikke de kunne det så tidlig. Kanskje barnehagen har trent, og så tror jeg nok besteforeldrene har hatt en finger med i spillet her.. En av svogerne mine var iallefall imponert- han har en nevø som ikke mestret det før han begynte på skolen...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Nei ingen snyting her - bare ta bort snørr.
Monica *rosa og blå* Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Nei her er det bare tørke bort, har ikke tenkt tanken at de kan lære det så tidlig! Skal sette sambo på saken! (jeg hater å snyte meg selv så jeg er vel ikke beste forbildet!)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Jeg prøver og prøver å vise henne hvordan man blåser utover med nesa, men det eneste som skejr er at hun "trekker inn" snørra :o/ Men hun er flink til å tørke seg når det renner i alle fall )
Solstråle* Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Vet ikke hvor vanlig det er, men Mathias Emil har gjort det en stund. Var hos en venninne hin dagen. Hun var helt imponert. Hennes datter på 3 år kunne det ikke. Ikke sønnen på 2 år heller.. Niesen min på 2 år har gjort det siden hun var rett rundt ett år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå