Gå til innhold

Aprilsmurfen - Hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er formen fortsatt bra? Håper jo stadig på å høre noe fra deg ang baby.

Sanasol har tippet søndag? Da får vi se om det skjer noe i løpet av helgen.

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå venter vi spent..... blitt mange som har gått over termin nå....

Ønsker masse lykke til, tenker masse på deg.Så får vi se om Sanasol tipper rett....

Skrevet

Jeg tipper at jeg har tippa feil. Hun har ikke vært her i dag...kanskje pizza'n måtte jobbe litt i systemet før effekten slo til for fullt :-)

Skrevet

Oi så spennende!

Kanskje smurfen bare ventet på fint vær?

Skrevet

Kjempespennende!! Håper virkelig noe er på gang nå!

Jeg krysser fingrer og mer til.

Skrevet

Hei:)

Jeg har vært sammen med henne i dag og gått tur på Kalvøya i Bærum. Så her skjer det ikke stort enda....Vi venter i spenning og håper det blir barn denne helga.

Skrevet

Her går det fint. Var en tur på ullevål i dag. jeg ringte de fordi jeg syns det var litt for rolig der inne, de ba meg da komme ned. Lillegutt ble veldig aktiv da jeg kom dit :o) Men det var deilig å få se han igjen og bare kontrollert at alt var bra. Fikk beskjed om at det var mye baby inni der, litt over gjennomsnittet. Tenker ha koser seg der han ligger og feiter seg opp :o)

Er litt utålmodig nå kjenner jeg. vil jo gjerne møre den lille hjerteknuseren :o) Håper sanasol får rett og at jeg føder på natt til søndag. Jeg stoler på dine synske evner!

Syns det er så rørende at dere tenker på meg, takk!

Ha en fin helg jenter!!!! Nyt solen og ta et glass vin for meg.

Skrevet

Lykke til i natt :) Håper formen er bra og at det ikke er alt for slitsomt å være sist ute og høre på alle babyhistoriene våre. Tror jammen jeg skal ta meg et glass vin i kveld, må bare huske å pumpe først så samvittigheten ikke blir alt for dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...