hypersusmor Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei jenter! Jeg vil bare ønske dere en knakende fin fredag om dere er hjemme, på jobb, ute og farter, har sol eller regn eller begge deler! Her er det endelig blitt sol, så jeg er nok i litt ekstra godt humør i dag. Kanskje vi får testet våre nyinnkjøpte og nymonterte hagemøbler i løpet av helgen :-))
♥Snulder Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 God morgen! Ser ut til å bli en strålende helg ja!! Kos dere!
Gjest Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 mornings =) sikkert en strålende dag her også.hadde det ikke vært for det gråe skydekket........meeeeen,et greit vær ute,for å sitte inne i er det ;o)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 God morgen=0) Strålende vær, skal ut å trille snart;-)
Travelmor Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Typisk så er det blitt god dag når jeg kommer til!! God dag, god dag alle sammen!!! Du Hypersusmor er vel kanskje i gang med å slappe av i de nye hagmøbelene. Vil nesten påstå at jeg hadde gravd i jorda nå hvis som atte var...osv. Men det er godt med kaffe og denne siden. Du Attpåklatt "en gogutt" nå har jeg skrevet tre huskelapper. En til sivgermor. Den handler om å låne diverse ting, en som det står masse OK på. Den liker jeg best. Så er det en handleliste til meg selv. Oasis står det der og bordkort. Har et bordkort for lite, kjøpte 3 pakker med 8 i hver. Men jeg er dårlig på mulitiplikasjon, tydeligvis. Vi blir 25 til bords med mindre jeg setter bort et barn. Skjønner ikke hvordan jeg kunne gjøre noe så dumt. Det verste var at de bare hadde en pakke igjen med bordkort av den typen.. Nå må jeg kjøpe nye 8 for et kort!!! Dersom jeg er så heldig at den ene pakken på min "nærbokhandel" ikke er solgt!!! DÅrlig planlegging dette her. Skulle egentlig lage selv, men det får bli når neste jente skal til pærs. I tillegg må jeg ringe isbilen. De har en sånn fantastisk god iskake som vi har hatt i alle fall i en barnedåp. Men det er lenge siden jeg har hørt plinging. Kanskje vi ikke har noen isbil her lengre. Noen som vet om isbilen er nedlagt, tror det var Hjemis..? Får skrive litt til her på huskelappene mine...før kaffen blir kald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå