Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en sånn sovepose til babyer med fyll i slik at han ikke fryser om natta. Han bare sparker av seg dyna. Har slike festegreier til dyna, men han klarer å sparke seg ut av dyna og havner da i hjørnet. Da blir det bare skriking for slik vil han ikke ligge. Har sett noen slike på babyshop og barnas hus, men det er de med stropper som man fester på madrassen. Vil ha uten stropper for de kommer jeg ikke til å bruke, også er de så dyre der. De koster 399,- for en pose. Noen som vet om et sted hvor de selger det billig?? Bare en slik enkel type. Vet at sparkjøp har en til 169,- men noen som vet om flere steder de selges?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en slik sovepose på barnegarderoben.no, den er ikke så veldig tykk, så må ha teppe/dyne over, men den gjør da så lillegutt ikke får sparket av seg dyna. 299 + porto ga jeg for min. Kjempefornøyd med den posen vi :-) Posen er uten stropper.

Skrevet

Tenkte på noe som er litt billigere og som jeg da slipper å betale porto for. Noen fler som vet?

Skrevet

Ok :-) Forslag nr 2:

Hvis det er en H&M butikk i nærheten av der du bor, så sjekk der. De skal ha og der bør de ikke være så dyre.

Skrevet

takk for tipset. Skal se der:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...