Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Nå er det andre gang jeg tar typen i å flørte med andre på nettet. Han har en hemmelig epostkonto som jeg har oppdaget. Innholdet er slettet, men jeg ser av kontaktene han har lagret der, at de er horer. Han sier at han ikke har oppsøkt noen av dem, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg vet egentlig ikke hva jeg spør om her, men er det vanlig at man kun har kontakt med damer på nett uten å treffe dem? Skal jeg tilgi han, vi har et barn på ett år sammen?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 jeg har tatt typen min i nettopp det samme. vi venter barn sammen nå. greit nok at vi er unge. men jeg synest at han burde respektere meg og vår lille spire. jeg har null respekt for menn som skjuler ting for kjæresten sin. som flørt på nettet. derfor har han fått høre... jeg har kastet ham ut pga slike ting å gått fra ham.. gi ham et ultimatum å gi klar beskjeed om at han har krenket den tilliten du har til ham. om han ikke skjerper seg. så stikk... han er ikke verdt å holde på.
Pappaimars Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Slike hemmeligheter er jo ikke saærlig bra, men jeg synes du skal gi ham en sjanse først. Det skjer mye rart i hodene våre også etter svangerskap og fødsel, så prøv å snakk med ham om det. Enig med hun over at skulle han fortsette med horeriene sine bør du tuppe ham ut.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Horer?????? Hvor mye har du tenkt å la deg krenke???? Ville du godtatt det om han ikke møtte de? Det høres nesten sånn ut, og det skremmer meg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå