Gå til innhold

hva skal vi gjøre i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg må vel egentlig få gjort reint her, men lysten og energien er borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag skal ungan og æ bake boller og kanelsnurrer :) så skal vi lage pizza til middag.vi skal bare kose oss i hele dag :)

Skrevet

Har lyst å kose meg jeg og, men må nok få lest litt til eksamen...men i kveld skal jeg i bursdagsfest! =)

Skrevet

jeg har akkurat spist nystekte rundstykker med et stort glass sjokomelk til :o) Skal straks i dusjen og så møte mamma på Liertoppen. Jenteprat, en latte, lunsj og litt vindushopping. Skulle vel egentlig ha vasket litt idag, men jeg får ta det senere.

Skrevet

Burde absolutt gjort noe husarbeid....men sola skinner ute, så jeg tror jeg tar meg en tur til Nydalen,shoppe litt og nyte finværet.

Skrevet

sambo kommer hjem i dag, så jeg skal bare gå å glede meg :-)

Skrevet

...sukk..heldige dere.. jeg skal jobbe jeg. I hele kveld og i hele morgen kveld..

Skrevet

I dag skal jeg ut på byen og handle in ting til weekend reisen vår til Beitostølen. Ordne klippetime til mannen min og pakke. Så skal vi på babyshop og kjøpe jeans og graviditetsbelte til meg=) Tilslutt skal jeg jobbe. Deilig med fri i helgen=)

Skrevet

Jeg har vært på jobb-intervju... Følte at det gikk helt greit til den ene av de tre som satt der sa "ja det er jo greit å vise seg" etter at vi hadde snakket om at jeg skal ha baby i september.. syns det var en ekkel kommentar.. Da kunne venkommende enten sagt at men det er jo bare koselig - selv om vedkommende ikke mente det, eller ikke slengt på den kommentaren i det hele tatt.. I prinsippet så skal vi jo ikke settes bakerst i køen selv om vi skal ut i svangerskapspermisjon. En helt annen ting er hva som praktiseres da. Men de burde da ikke si det??

Syns i alle fall det var en rar kommentar å komme med.

Etter denne dårlige starten på dagen blir det i alle fall litt bedre..

Får lunch besøk av en venninne og hennes kjæreste og senere i dag skal jeg og sammboeren min reise sørover - konfirmasjon i morgen ...

Skrevet

Jeg skal snart på lunch med venninnder, hente sønnen min på skolen etter det. Så i kveld kommer endelig pendler mannen min hjem...gleder meg:0)

Skrevet

Sånn nå har jeg vasket å rydda litt. Sengetøyet henger ute til tørk- gleder meg til å legge meg i kveld:)

Nå fikk jeg også lyst til og bake boller så jeg tror jeg går pg setter deigen nå:) Mmmm det skal bli godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...