Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av denne forbanna smokkinga om natten.. Han spiser bare 1 gang pr natt men smokking derimot sukk det er litt flere gitt. I natt våknet han 23.40 smokking i 5 min. Våknet 01.50 smokking i 10-15 min. Våknet kl 03.58 mat og smokking. Våknet kl 06 nok en smokking(vet ikke hvor lang tid siden det var pappaen som gjorde det) Så stå opp kl 07.05. Lurer på hva jeg skal gjøre med dette. For gir jeg ikke smokk våkner han og vil ha mat. Vi har fått beskjed om å nattavenne småtten så jeg håper det blir bedre etter det... Noen tips til å kutte ned smokkinga på natten????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjeleglad hver gang det er godt nok med smokk! Synes det er et styr når jeg må våkne helt opp for å begynne å gi pupp. Som oftest putter jeg gjerne smokken i munnen 3-4 ganger før jeg endelig tar henne opp for å få pupp.

Men, for å svare spørsmålet ditt, så har jeg hørt at det hjelper å ta de på eget rom.

Skrevet

Han er på eget rom flyttet han over for noen dager siden. Kanskje derfor han trenger smokken så ofte hm... Han får kun flaske med mme og grøt på kvelden så håper søvn går seg til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...