Mai-mamma! Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei! Noen som vet om man kan bruke allergimedisin når man er gravid?!
tina 79:) Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Du kan bruke de "gammeldagse" allergimedisinene i samråd med lege, ikke de nyeste generasjonene som zyrtec, aerius osv... Jeg fikk også beskjed om ikke å bruke livostin i nesa, men livostin øyedråper er ok. Har fått en annen type nesespray som jeg kun skal bruke i nød... Det er ikke gøy å være allergisk og gravid
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 heisann... Var til lege i går å fikk ordnet meg med allergimedisin... da ble det polaramin tabletter og lomundal nesespray og øyedråper... det var det som var det sikreste alternativet sa min lege... MVH
tina 79:) Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Det er viktig å ikke selvmedisinere seg ut ifra felleskatalogen, iallefall når det gjelder allergimedisiner. Snakk alltid med legen når det gjelder å medisinere over lang tid.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Det skjønner vel alle!! Var bare en link for å gi mer info, man må selvfølgelig spørre legen sin!
Bebbies i magen Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Så bra det du skrev tina 79. Det er mange her som kommer med veldig gode råd, og felleskatalogen.no blir nesten alltid nevnt. Syntes ikke det er et oppslagsverk for de som ikke har utdannelse til å alltid skjønne det som står der.
Caelyn Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Fikk Polaramin av legen. Det var det tryggeste sa han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå