Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Mulig jeg er litt dum. Men hva er "facebook"? Og hvor finner jeg det?
prøvekluten+3små Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 ...og jeg! ytatt fullstendig av det der virker d som ! www.facebook.com
Gjest Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Jeg og! Om noen vil søke meg opp er nicket SpinderElla Det nicket var allerede opptatt her inne
Vårenzia Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Det er helt sykt - jeg finner halve slekta, og naboene og folk jeg ikke har hørt fra på evigheter... Artig!
pilutt1 Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 ...men hvordan finner man disse folka da? Jeg ble medlem i går på facebook,men det jeg skjønte av det var at jeg måtte ha en mail-adr (f.eks hotmail eller lignende) for å kunne søke etter personer. Jeg har en veldig lite brukt mail-adr,derfor gikk ikke dette an...noen som kan hjelpe meg med dette da??
Vårenzia Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Til meg gikk det et par uker før jeg fant en del - men om du kjenner noen der inne, kan du se på deres venner - der er det kanskje noen du kjenner - og så går det videre... Så etter ei stund er det utrolig hvem som dukker opp om du kikker litt rundt. Se om det finnes en gruppe for det stedet du bor, eller se på norgegruppa og se om det er noen du kjenner , og spør om de vil bli din "venn".
oktoberjentene;) Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Jeg er også der.... kjempe gøy å plutselig få gamle gamle venner på lista.. skjønner ikke noe jeg.. naboer og altsom er ;o) er en egen bim gruppe der også..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Her er det facebook for alle penga ja=)
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 Jeg er også så vidt innom der.. akkurat lagt meg inn.. ;o)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #19 Skrevet 28. april 2007 igår var de 266 venner på listen min.. helt sjukt! er alt fra kollegaer, barne-ungdom-videregående-folkehøgskole-høgskole venner... ganske sjukt! har fått "kontakt" med folk jeg ikke har snakket me på evviiiigheter... har hatt en stund nå og trodde "vennelisten" skulle stanse på 100 men shit.. trodde ikke eg kjente så mange mennesker.. hi hi
Yuna Skrevet 28. april 2007 #21 Skrevet 28. april 2007 Nettopp lagt meg inn på dette greien her, og må innrømme at jeg ikke skjønner så mye av det ennå. Fant ingen kjente folk fra hamar, andre enn de vennina mi allerede har på lista si. Må nok bruke litt mer tid på å sette meg inn i disse greiene der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå