MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Å få dem er jo sikkert veldig vondt for en liten kropp...å hos lille pia mi har de akkurat komt igjennom med en liten del...i går måtte jeg gi henne en stikk pille...hun våkner opp igjen fra nattesøvnen bare en time etter hun har lagt seg...og hun er tydlig plaget av at de er på vei..stakkar gulle blir jo ikkje uthvilt!!Er det flere her som gir stikkpille mot slikt, vet ikkje jeg altså..om det er riktig!!??Vil jo ikkje at pia skal ha det vondt akkurat....
celz Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Ja...jeg gir stikkpiller da det er tenner på tur og da det er feber..bare en følger bruksanvisningen og ikke gir for mye så er det ikke farlig. Syns oxo det at ungen skal få hvile og ikke ha vondt. Får jo så vondt sjøl å da ungen har vondt... Så det er bare å gi
irenben Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Vi ga stikkpiller til vår sønn når han fikk 2-års jeksler. Han var FRYKTELIG plaget, og fikk ikke sove. Det har ikke noe å si, bedre at de får sove og hvile seg, enn å ligge der og lide.
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for svar...alltid greit å høre andres erfaringer:)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Å ja!! Det får han. Han har fått to oppe og de nede er snart gjennom. Han har fryktelig vondt som han har hatt med alle tennene. Han får alltid paracet når han plages veldig. Følger doseringen, så det skal gå bra. Jenta vår på 10 mnd. Har fått en fortann gjennom og holder på med den andre, og da får hun stikkpille også. Stakkars liten. Hun har skikkelig med diaré i tillegg, så jeg er ikke i tvil om at det er riktig å gi stikkpille da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå