Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Jeg har en vorte i armhulen som er brun, og litt sånn der avlang, og en lyserosa en nedenfor brustet/øverst på magen. Synes det er så ekkelt når gubben skal stryke meg over bagen og så har jeg en vorte der. Er det botemiddel mot sånt??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 sikker på at det er vorte da? og ikke en slags føflekk? hvis den plager deg fælt ville jeg fått den fjernet uansett hva det er
trompetisten Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Er det ikke et gammelt kjerringråd som sier at man kan knyte en ulltråd rundt vorter da? Så vil de etterhvert falle av?!? Ellers finnes det forskjellige midler du kan kjøpe på apoteket til å smøre på vil jeg anta.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Æsj, så ekkelt....en ulltråd. NEi andre gode tips til vortesvinet??
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Gå til legen din,og få den fjernet,enkelt og greit.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Kjenner en som bare tok sterk tråd rund (må få den helt i bunn) så falt den av av seg selv. Evt så er det jo fort gjort hos legen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har noe mye flauere: Vorte på brystvorta. Tør ikke vise den til legen. Er så flaut. Har prøvd å fjerne den mange ganger - med tråd og vortemiddel osv, men den kommer tilbake. Og jeg vil helst fjerne den når sambo er borte flere dager av gangen, for å ikke trekke oppmerksomhet til den.. Huff...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 ...dessuten er den vond. Utrolig vondt å knyte tråd rundt.. Osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå