Gå til innhold

Dere andre som gir flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kun gir flaske, har vel i likhet med meg ganske mange flasker.. Hvor oppbevarer dere dem, når de ikke er i bruk?? Akkurat nå henger de i en bærepose på dørhåndtaket på kjøkkendøra. Skjønner ikke hvor ellers jeg skal gjøre av dem, for har ikke ekstra hylle ledig i kjøkkenskapene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bor i en liten leilighet med lite skapplass. Jeg kjøpte et sånn oppvaskstativ på ikea som de står på rett ved vasken. Da får jeg lufttørka de rett etter koking, og siden de brukes hyppig så er det greit de står lett tilgjengelig..

Skrevet

Vi har egentlig ikke plass i kjøkkenskapet vi heller. Men jeg ryddet bort endel i skapet, sån at vi fikk en ledig hylle.

Syntes det var viktigere og ha plass til flaskene enn fin servisen til gubben.

He he. Så den står nå inne i boden. :-P Syntes det var fair jeg siden han nesten ikke brukte den likevel.

=)

Skrevet

Jeg vasker i oppvaskmaskin, så har for mange flasker til å oppbevare de på den måten :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vi har ikke så mange flasker, så de er alltid i bruk.

Skrevet

Har maaasssse skap plass på kjøkkenet :-) Heldigvis :-p

Skrevet

send litt til meg da, Mari81 :)

Skrevet

Halvparten av flaskene står i et skap som jeg måtte rydde, og resten med smokker og de andre flasketingene ligger på et håndkle på benken med et håndkle over seg.

Du kan jo kjøpe en sånn liten ståltråd-hylle på Ikea som du henger på veggen kanskje?

Skrevet

Mine er satt sammen og står oppi skapet. Jeg har ikke så mange, 5 stk. Men de vaskes hyppig og det går jo rundt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...