Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har klumpen vår funnet tommelen på ordentlig.... Har hatt smokk fra han var så og si nyfødt, men nå de siste dagene har han funnet tommelen gang på gang.... Jeg tar fingen hans ut og stapper smokken inni. Sutter på den en stund, til han mister den/spytter den ut (hvemt vet;)), og rett inn i med tommelen igjen!!! Ikke akkurat planen min dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva kan man gjøre...?;)

Skrevet

jeg skjønner ikke helt hva som er så galt med det jeg....

Skrevet

man kan slite litt med å få venne dem av med tommeltotten. Smokken kan man liksom ta fra dem, verre med tommelen. Har du ikke hørt om de som suger på tommelen til 3.klasse og sånt.. GRØSS! Ikke bare bare å gi tommeltotten til Kaptein Sabeltann! :)

Lurer også på om det er mer uheldig for tannstillingen om de bruker tommel.. men dette har jeg ikke vitenskapelig bevis for her og nå..:)

Skrevet

Nei hva skal man gjøre, hehe=) Han er jo så utrolig søt også da, der han ligger å sutter på tommelen...=)

Ja jeg også mener å ha hørt at det ikke er bra for tennene å sutte på tommelen, tror de blir ståendes litt ut??? Husker ikke helt egentlig=) Men det er jo som sagt mye enklere å venne av med smokken som man faktisk har mulighet til å fjerne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...