Gå til innhold

Kan noen denge mannen min? *motløs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem fra jobb idag, telefonen hans ringte, og han avtalte uten videre at han skulle dra avgårde på tur, hele helga. Kortversjonen.

Vanligvis hadde det ikke vært noe problem, utover at jeg synes han kunne avtalt dette med meg før han lagde avtale med noen andre. Men nå vet han at jeg sliter med bekkenet, har vært sykemeldt i noen uker, og slik blir det fram til termin. I tillegg har vi 2 små barn fra før av, som selvsagt skal være hjemme med meg i helga. Jeg blir så sliten bare ved tanken, hva tenker han egentlig med!? Han vet selv hvor slitsomt det kan være å være hjemme med begge barna, senest igår fikk jeg ikke dra på handletur, "nei, du kan godt vente til barna har lagt seg!", fordi han synes det er vanskelig å få organisert kveldsstell og legging alene. Likevel forventer han at jeg, uten videre, skal godta at han har bestemt seg for å dra på helgetur langt bort.

Vil noen fortelle meg at jeg ikke er urimelig og fæl nå? Synes det er så forferdelig dårlig gjort av ham å ikke avtale med meg først, og han kunne godt ha tatt hensyn til at jeg allerede har problemer med å bevege meg, er ganske unødvendig å la oss være alene ei hel helg akkurat nå... Ser ikke helt lyset i tunnellen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke urimelig og fæl!!

Forstår deg veldig godt, jeg! Det er slitsomt med to barn og det har tydeligvis mannen din også skjønt..men det er desverre lett å glemme når gutta(eller hvem det måtte være..) vil ha han med på tur... :) Du får minne ham på det, tror jeg!

Hold motet oppe, da:)

Skrevet

*denger mannen*

hehe:)

Skrevet

Uff, føler med deg! Og nei, det er ikke du som er urimelig og fæl!! Det er akkurat slik jeg tenker det, når sambo gjør noe 'rart', så lurer jeg på om det er meg det er noe galt med. Om jeg er egoistisk eller noe.

Det der er akkurat slik som min sambo kan finne på, 'glemme' å spørre meg. Og det er trasig! Sliter med bekkenet her også, men null forståelse for at jeg ikke klarer å gjøre ting. Nå har jeg riktignok ikke unger fra før da, men kan tenke meg til hvor fortvilende det er å tenke på den kommede helga da. Jeg synes det kan være trasig å gjøre alt det jeg skal gjøre her i huset med mitt bekken, da kan jeg bare tenke meg til hvor trasig det er for deg med 2 små. =/

Han drar sikkert på den turen i helga.Men du kan alikevell ta det opp med han, om hvordan du føler det. Jeg vet at det ikke bestandig jeg kommer igjennom til sambo når jeg skal snakke, da han ikke helt skjønner problemet til tider.. Men dere har tross alt 2 små også, og de vil nok helst se å ha moren sin litt lengre og ikke totalt utslitt..

Ønsker deg lykke til jeg!

Skrevet

Jeg kan godt denge mannen din! :)

Synes ikke du er urimelig og fæl!

Han skulle selvfølgelig ha snakket med deg om helgplanene sine først, før

han takket ja til tur! Gravid, 2 barn fra før, sykemeldt og vondt bekken høres ikke noe særlig ut!

Han bør jaggu meg ordne med barnevakt for deg ( for en eller begge barna /en eller to dager så du får avlastning) og kjøpe en diger blomsterbukett hvor han skriver på et kort at han er "sorry"/ innrømmer at han forhastet seg ...

Det hadde kanskje mannen min kommet unna med..Tror jeg..

Hadde reagert som deg og blitt skuffet og lei meg :(

Håper dere finner ut av det...:)

STOR KLEM!

Skrevet

Gjør det enkelt å greit... Si god tur og ha en fin helg. Når han kommer hjem så kan du fortelle han at du har bestilt deg helgetur på spa neste helg så da er det hans tur til å ha ungene. Gjør det og kos deg!

Skrevet

Hehe:)

Den var fin! Det tror jeg jammen jeg hadde gjort!!

Skrevet

slenger meg på anonym her over, som foreslår at han "får igjen med samme medisin" neste helg. Genialt, så lærer han at enhver handling får konsekvenser ;) Mye bedre enn å gnåle i det uendelige, uten at det når inn. Men en liten oppklarende prat hadde jeg nok tatt med ham uansett, på en rolig måte.

Skrevet

Enig du må få han til å forstå at sånn kan man ikke behandle hverandre.

Meget tankeløst

Skrevet

Kjempeegoistisk spør du meg! Jeg kan gjerne denge han for deg... :o)

Skrevet

Takk for oppbackingen jenter! Alt føles mye bedre i dagslys, men jeg er forferdelig sint, hevnen skal bli søt. Hadde vi bare hatt et spasenter som man ikke måtte reise med fly for å nå, hadde jeg booket meg inn for neste helg her og nå.

Føler ikke for å være tilstede når han kommer hjem fra jobb for å hente sekken idag likevel, er så vant til at han gjør ting på denne måten, selv om han vet at han selv ikke greier en helg med ungene uten å møte veggen. Skulle allerhelst dengt ham selv, og kommer nok til å gjøre det dersom jeg er her når han kommer hjem! Løsningen må være å dra på shopping, svi av noen Store fra kontoen og føle tilfredsstillelsen når han mener jeg har kjøpt noe helt unødvendig ;)

Skrevet

jeg denger han gjerne!!!!!!!!!!!!!!

hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt til han, "at det passer ikke så veldig bra at du tar den turen nå til helgen, hvis du ikke har arrangert hjelp til meg da?"

Fortell han hva du føler, kanskje det hadde vært anderledes om han hadde spurt deg på forhånd og at han hadde ringt å hørt om noen kunne stille opp hjemme hos dere isteden for han. Svigermor, venner el.

Du skal ikke være alene til helgen vennen- det synes ikke jeg er lurt iallefall.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...