BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Tulla dytter ut smokken, og så vil hun ha den igjen rett etterpå. Slik holder vi på i ca 2 timer etter hvert måltid på natta. Er det stygt gjort å tape smokken med sånn helsetape, som vi får kjøpt på apoteket?
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Ikke for og være frekk eller noe nå asså. Men du tuller nå eller????!!!! Du kan vel ikke seriøst vurdere og tape fast smokken på datteren din!?
St.Sunniva Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Ja det sier jeg også....det er sånn de gjør på barnehjem i Russland og Romania det! Dessuten ville nok babyen uansett klare å få løs den tapen, for den hvite tapen sitter ikke godt rundt munnen da babyen begynner å sikle... Håper det ikke var seriøst ment, for det ville jeg ALDRI gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Gratulerer!! Du har klart å hisse opp de fleste her inne.. Men det var vel det som var meningen? Forslaget ditt er syyykt.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 håper ikke du mener dette nei.. men sliter dere med smokken,så finnes det faktis sånne lignende smekker som man har på barnet om natten slik at smokken ikke faller ut,husker ikke hvor jeg så det,men fins på nette. Men tenk om babyen river av tapen og får det i munn og setter det fast i halsen..nei..synes ikke du skal bruke noe form for tape rundt munn. Søk heller å se om du finner denne "smekke" tingen som man kan bruke om natten for å hindre at smokken faller ut eller faller så langt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Og om ungen gulper så skal den ha heller bli kvalt i eget gulp fordi det sitter en propp i utgangen som ikke rikker seg?? Ja jøss.. Kjøp heller en sånn smekke som du kan brette opp kanten på som støtter smokken litt men ikke presser den inn. Da kan barnet kvitte seg med smokken om det vil samtidig beholde den lettere. Vet ikke hvor gammel babyen er, meen.. Det tar litt tid å lære teknikken for at sutten ikke skal sprette ut.. Sånn er det bare. Nei, jeg ville ikke tapet igjen stryta på babyen.
Lonely Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Skjønner din frustrasjon ja men hvordan kan du vurdere å tape den fast???
LisaColli Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 hehe, ville ikke gjort det jeg nei var frustrert over at snuppa ikke tok smokken i begynnelsen, men nå er jeg litt gla for det. slipper det problemet hun lærer seg det nok etterhvert skal du se!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 26. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2007 Oida, her var det endel ting jeg ikke hadde tenkt på. Var noen som foreslo dette for meg, og siden dette er min første gang, så har jeg ikke peiling. Ville bare høre med dere om dette var noe som ble praktisert.. Var absolutt ikke meningen å provosere.. Tusen takk for svar!
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Som jeg skrev i inlegget tidligere idag også, så mente ikke jeg og være frekk. Ble bare litt overasket over og lese det inlegget ditt. =) Fint at du selv ser at det blir feil. Lykke til med og få jenta di til og ta smokken bedre. =)
SpongeBob Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Når skatten min holder på sånn er det luft han ikke har fått opp, du kan jo prøve å la henne rape litt og se om det hjelper?
minas'81&lillegull;) Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 ....eller en annen type smokk? Vi måtte bytte smokk, da spyttet hun den ikke ut igjen. Med den vi prøvde først kunne hun suge en stund, så kom den ut igjen bare, gang på gang på gang.. Tror nok ikke tape er rett tingen, da... Men det har du kanskje oppdaget selv også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå