Travelmor Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 he, he. Jeg tenkte så flott at det er to som bruker nynorsk her inne. Men så var du ei og same dame:-)
brumlemor Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 køyrer dobbelt her! Prøver å halde på nynorsken, men ser at avogtil snik det seg inn bokmålsord og. På jobb går det helst på bokmål, og ungene mine snakkar bokmål, so det er ikkje lett. Dei korrigerer meg rett som det er ...
Travelmor Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Syns du er flink jeg! Skjønner godt hva du mener. Ungene mine har en annen dialekt enn meg, og min dialekt er helt ødelagt... gjett om jeg får høre det hver gang jeg besøker hjemstedet mitt:-)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 hei og hå !! grattis med nytt nick.rekner med jeg har glemt at det er du i mårra,hehehe.men jeg lærer vel etter hvert. ser du skriver nynorsk.det var favorittfaget mitt i ungdomskolen.tro det eller ei =) men husker svært lite nå da..jeg er fra nord,og snakker ikke nordlenning lenger...desværre.men,blir jeg sinna..ja da skal jeg si deg det ramler ut her =) så hurraaaaaa for alle som holder både dialekta og skriver den =)
Natteravnen* Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Halloooooo, det er to av oss med nynorsk! -so det er dobbelt so mange då! he-he! Men vi er nok i mindretal, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå