Gå til innhold

Babyslynga... hjelp... he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk babyslynga våres idag.. å æ har prøvd å se litt på den. Prøvde å legge bane oppi der også---Men ho va IKKE interessert i det hele tatt!!

No va æ no litt klossat og, for æ har jo aldri prøvd den her før. Korsen e det me andre... har dåkker hatt problema i starten?

Korsen bær dåkker babyen i den?

Finns det nån plass æ kan se bilda av bærmåta i slynga?

Ho blir litt sur å irritert når ho må ligge på rygg, og ikke får se nåkka, eller ikke blir servert en pupp. Ho e 9 uke no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok litt tid før jeg fikk det til her og. Måtte vende seg til den. La henne oppi og holdt armen under henne som om hun skulle ligget i armene mine. Av og til sovnet hun sånn. Brukte den lite da hun var så liten, ble vippestol i stedet. Etter hvert som hun ble større satte jeg henne i lotus stilling med ansiktet vendt utover. Da var hun vel tre-fire mnd. Nå bærer jeg henne en del på hofta, og da er den helt genial. Har vel gjort det fra hun var fire-fem mnd.

Skrevet

Da lillegull var lita som di ville hun ikke bli bært i slynga. Tror hun ble utrygg av å være i mørket og trangt hadde hun det også. Nå bærer jeg henne i lotus-stilling (beina i kors foran seg, og hodet ut). Dette liker hun veldig godt. Jeg lar begge hendene hennes være fri. Etterhvert blir det å bære med beina hennes utenfor slynga, men foreløpig vil hun ikke det.

Hadde lagt slynga på hylla lenge, og den havnet på lista over dårlige kjøp, men så var det bare at tullemor var for liten enda =)

Lykke til! Ha tålmodighet og prøv igjen og igjen. Jeg er kjempefornøyd med den nå!

Skrevet

jeg har det akkurat samme som deg, men den har bare ikke kommet frem fra hylla igjen ennå. håper det kommer som du sier. Jeg får prøve igjen.

Skrevet

På tettinntil.com finner du mye hjelp til bæremetoder.

Jeg bærte lillegutt i lommeslynge fra han var 2 måneder og han elsket det. Det tok litt tid i begynnelsen å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det, men øvelse gjør mester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...