Gå til innhold

Håper det ikke er noe gale på ferde....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff....i dag har jeg en litt rar følelse.......

Har kjent jevnlig aktivitet siden uke 18, men de to siste dagene har jeg ikke kjent noe særlig aktivitet...magen har derimot kjent noe hardere ut enn de andre dagene, og nettopp i sted kom det plutselig rent "vann" from "down under"....hva kan dette være?? De bare rant litt liksom.....men ikke sånn kjempemye....har vært rar i magen i dag liksom, og ikke kjent noe særlig aktivitet....

Er i uke 22...blir litt stresset når jeg har følt aktivitet hver dag, og nå ikke har kjent noe særlig ......

Har hittil gått veldig bra - ikke noe problemer, og ikke antydninger til blødninger eller noe...

Huff....førstegangsfødende og ikke vant til å vite hva man skal føle og ikke føle er ikke bare bare altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det har rent ut vann ville jeg tatt en telefon til føden.

I utgangspunktet er det ikke farlig om det går et par dager mellom bevegelsene før du er i uke 26/27, men jeg ville vært litt skeptisk til det vannet.

Lykke til, hvis det ikke er noe har du bare brukt noen kroner på et par tellerskritt!

Skrevet

For å si det sånn, så kan d være en urinlekkasje. Det ser ut som vanlig vann, men hos meg var d urin.. Det kommer når jeg reiser meg, nyser og lignende..

Er d slik hos deg?? Hvordan oppdaga du d?

Skrevet

Kan være veldig tyntflytende utflod også.... har hørt flere som plutselig har fått det og trodd det har vært fostervann.....

men ring føden å få det sjekket uansett....

lite bevegelse er helt normalt så tidlig.... lillenurket ligger kanskje helt anderledes en det h*n har gjort før.. også er h*n ikke så stor ennå vet du ;)

men få det sjekket uansett ;)

Skrevet

ring føden spør om å få komme inn til sjekk.. ikke vits i å bekymre seg hvis man ikke må..

Skrevet

Takk for svar. Holdt meg i ro i går kveld, men ringte akkurat til jordmor. Det viste seg at akkurat i dag så er hun like ved her som jeg jobber, så da kunne jeg stikke innom henne i lunsjen:) Så da skal jeg opp dit og prate, og sjekke litt. Gir en tilbakemelding når jeg har vært der jeg :)

Skrevet

hvordan gikk det...? *krysse fingrene for at det gikk bra*

Skrevet

jeg tenker også på henne. håper alt er bra

Skrevet

dytter igjen jeg...

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...