En Prins + Prinsesse Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 jeg er 36 uker på vei, og har ingen følelse på hver side av navlen... er det noen som veit om dette er vanlig?? ca 3 cm på hver side jeg ikke kjenner når jeg klyper meg der... rart!
MAMMA1 Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Endelig noen som kan si de har det samme som meg! Jeg er i uke 38 nå, men oppdaget den "bedøvde" huden rundt navlen for rundt 4 uker siden. Jeg endte opp med å dra på føden og få ctg, fordi jeg mistet følelsen som sagt, og i tillegg var babyen rolig en hel dag.Egentlig kunne ingen si at de visste med sikkerhet hva grunnen var, men regnet med at det er nerver i klem el at huden er såpass strukket som gjør det.Jeg slo meg bare til ro med det, da alt var ok med babyen.Følelesen er fremdeles likedan, men vil forhåpentligvis rette på seg etter fødsel.
En Prins + Prinsesse Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 ok.. må jo spørrre... blir litt bekymret når jeg ikke kjenner noe lissom! så alt var bra med babyen? da er det vel ingenting å bekymre seg over? lurer på om jeg skal spørre jordmor, eller om det ikke er no vits?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Du kan jo spørre, NOEN må jo ha hørt andre oppleve det samme som oss to?
MAMMA1 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Det kan være verdt ett forsøk, og kom gjerne tilbake om du får noe fornuftig til svar;-)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Synes jeg lenge var skikkelig blåmerke øm under navelen, men nå er det litt følelsesløst der.. Sikkert fordi huden strekker seg der Virker som det er normalt da?! 2 dager over terminen..
blittmamma07 Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Jeg har et område på rundt 10 uten følelse rundt navlen og har hatt det i 6 uker minst (er 35 uker på vei) ringte sykehuset når det startet og de sa det var helt normalt pga nervetråder som ble strukket. Hadde det også forrige gang jeg var gravid men da på toppen av magen. Har fortsatt lite følese på det område 13 år etter. Så lenge det ikke er farlig får det bare være. lykke til videre!
En Prins + Prinsesse Skrevet 27. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2007 takk for alle svar jenter! det virker iallefall som det er vanlig, siden fler her har det, å har fått beskjed om at det er normalt!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 He he sånn har jeg det å merkelige greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå