Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 er min første dette,og vet naturligvis ikke hva jeg skal kjenne etter når det gjelder spark og bevegelser,men mener jeg har kjent noen små kriblinger helt nederst imagen,og på sidene...ikke sånn veldig høyt oppe,noen flere her i uke 22-23 som kan forklare meg hvordan spark og bevegelser kjennes ut,er det forskjell på spark og bevegelser,og hvor i mage regionen kjenner dere bevegelser/sparkene??ble litt mye dette...men er så mange som snakker om spark ,er i uke 22,og er forstatt usikker...har vært på 3 ultralyd,så hvet at alt er bra,men skulle ønske jeg visste hvordan sparkene kjennes og føles ut som..
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 De kommer nok ganske snart til deg, jeg kjente ingenting før i uke 23 selv.... Når babyen snur litt på seg, kjennes det på en måte ut som små bobler, og sparkene kan nesten ikke forklares som annet enn spark hehe Men har hørt folk beskrive de som små sommerfugler etc.... Jordmor sa til meg at hvis du kjenner noe som du vanligvis ikke kjenner når du ikke er gravid, er det nok babyen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå