m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Trenger litt hjelp!! Lille gutt blir to i jan 08 . jeg får nok termin i begynnelsen av des 07 :-) Hvor lenge ligger barn i sprinkelseng? Burde vi kjøpe en søskenvogn? Takker for svar og andre tips!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 har hørt mange ligger i sprinkel i 2-3 år. søskenvogn. tja det troro jeg kansje ville vært praktisk. spørs vel om du skal ha elste i barnehage da du er hjemme og kansje ikke trenger det? vet ikke hva folk pleier å ha men.? gratulerer så mye=)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg har ca 2 år mellom mine gutter jeg også. Storebror er 2 år og 3 mnd Lillebror er 2 1/2 mnd. Eldste ligger fortsatt sprinkelseng, og jeg har ikke tenkt å bytte med det første tror jeg................Tenkte å bytte til "stor" seng når han er ca 3. Søskenvogna er for meg et must hvertfall. Den bruker jeg nesten hver dag. ............ Min kosta 2000 og er verdt hver eneste krone : ) Gratulrer med gaviditeten forresten : )
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg har 19mnd mellom mine to! Eldstemann fikk ny, stor seng til 2års dagen. (Han har hoppet ut av sprinkelsengen siden han var 14mnd, så vi kunne like gjerne gjøre det sånn) Har også en søskenvogn, og den er et must for oss også! Men anbefaler å kjøpe en der man har en "vegg" mellom barna... Det har ikke vi, men burde hatt det :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå