phantomet Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Gratulerer så mye med eget fint forum! Glad dere over å endelig ha fått et fantastisk fint sted å leke! Kos dere masse! Som førstegangsmor over 30 skjønner jeg at dere har behov for det samholdet dere har funnet... Klem Klem
Superlis Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Slutter meg til og sier gratulerer masse:)))
Två små trollungar Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Takk! Håper at dere også vil være med å leke, artig med flere lekekamerater! (Hvis dere er førstegangs 30+ da).
Bellen^2 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for støtten! Nå vet dere jo hvor dere finner oss, så har dere lyst er det bare å bli med å leke:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for støtten! Dere må gjerne stikke innom så ofte dere vil... vi har det veldig koselig her.........................
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Ja tusen takk. Vi setter veldig pris på støtte fra dere.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for støtten! Her er det bare å komme å leke sammen med oss :-)
phantomet Skrevet 27. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2007 Det var en gang...*ler* at også et gammelt phantom var førstegangs mor, og den gang i en alder av 32. Nå har jeg fått enda en liten tass, samt at jeg jo har mine to bonusbarn halv tid... Ganske dreven i "gamet" etterhvert kan man si...*ler* Så med fire unger og noen år i pluss, tror jeg at min "naturlige" lekeplass er blant de modne damene. Og med et slikt samhold og vennskap som vi har der inne skjønner jeg godt at dere ønsker et sted for det samme. Dere får stikke innom der dersom det er noe vi "gamle" kan bistå med... *skratter* (Hørtes nesten ut som en bestemor som tilbød barnevakttjenester... *ler*) Ha en fin fin helg jenter! Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå