Siril&Tord sin mamma Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 er det en myte at man ikke skal spise reker under svangerskapet, eller hva jenter? skal på fest imorgen, og der blir det servert reker, noe jeg er sinnsykt glad i. derfor jeg spør. er i uke 38
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 da sier jeg...bare spis og kos deg med reker!
Mamman til Tiril Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Har spist reker jeg Det en ikke skal spise er krabbe... Vertfall ikke det som er inni skallet.
millamamma Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Lurer på om det ikke er når man ammer at man skal unngå reker. Jeg har iallefall spist massse reker dette svangerskapet. Nyt festen og maten :-)
Mamman til Tiril Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Skal, skal ikke... det er å prøve seg frem egentlig.. For reagerer babyen på det så finner en fort ut det. Og reagerer den ikke så er det bare å spise i vei Tenker da under amming. Det sies jo nå at en egentlig kan spise det meste da, bare en prøver seg frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå