stormgutt + soljente Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei Jeg har termin om få dager og satser på å ligge på hotellet på SuS. Vil jo helst ha mannen min der mest mulig, men med en liten hjemme også er det vel stor sjanse for at han drar hjem om nettene iallefall. Det jeg lurer på er om jeg får enkeltrom hvis han ikke skal ligge der, eller om jeg kan få dobbelt likevel? Har hørt at enkeltromma er fryktelig små... Noen som har prøvd de ulike rommene og kan gi meg en anbefaling? Tanken på å betale for faren selv om han ikke ligger der har streifet meg, men må jeg det? Håper noen kan svare meg! Fikk ingen respons på skravlesiden, så jeg prøver her i stedet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 http://www.sus.no/templates/page____35214.aspx du kan ringe 05151 og spør, så får du svar på alt du lurer på de setter deg over til de rette folka om de ikke kan svare deg
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Vi hadde dobbeltrom og det var fryktelig lite. Kan ikke forestille meg hvor lite et enkeltrom er..
gutt060606&jente010110 Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 er det st svithun hotellet på stavanger sjukehus du mener? eg har hatt både enkeltrom og dobbelt...det doble syns eg var passe stort for meg,sambo og baby, og enkeltrommet passet bra for meg og baby=) fikk plass til hele vogna der, kom fram med den gjennom hele rommet. og småen fikk krype litt rundt=) er jo ikke sånn veeeeldig stort, men er vel akuratt passe=) var det for oss i allefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå