MiPE Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Hei. Trenger tips til hva vi kan ønske oss i gaver til vår sønn som blir 2 år i mai. Barnehageplass står øverst på lista.. men ellers trenger jeg tips så listen blir lengre. Dette har jeg foreløpig... - biletter til dyreparken Kr.sand - bondegård - medlemskap i bokklubb - NRKs barnetv favoritter på CD - DVD med teletubbis/Mikke Mus - Penger
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 klær sko sengesett barnehage ting... matboks, drikkeflaske, sekk, x-tra regndress, støvler. Uteleker i og med at det går mot lysere tider: bøtter, spader, sklie, sykkel, hjelm Vet jo ikke hva dere har fra før, men det er hvertfall noen forslag!
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Trehjulssykkel hvis han ikke har Sengtøy (Jysk har flotte Postmann Pat sengetøy men dårlig service) Elektrisk motorsykkel (Biltema 299,-) Vårdress fra Reflex (199,-)
Kaffemocca Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 -sånn stor traktor man har ute -bøker -leke kjøkken Nå skreiv jeg bare ned det som er mest populært hos min 2 åring om dagen=)
ennaH Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 liten sekk tog og skinner bøker klær dokke dokkeseng (kan også brukes til bamser) dokkevogn (kan også brukes til bamser) koppesett i plast
OsloMor Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 DUPLO!!! Fikk kjempefin duplo/Lego til snuppas 2-årsdag, med veiarbeider-tema. Hun synes det er sååå morsomt!! Ellers er Kaptein Sabeltann en hit her. Giftfri.fettfargestifter og tegneblokk.
camilla^ Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 - Gravemaskin og andre slike ute leker, om en har uteområde til det. Minsten som ble 2 i januar synes den er kjempemorsom. Graver og styrer i hagen, selv om hun ikke helt skjønner hvordan den brukes enda... - Andre uteleker. Som liten dumple (stas her. kjøpte en slik liten en i en lekebutikk, og det er stas. selv for de andre på 4,5 og 9 dumpler i vei. Selv om den er liten) - Har du noen som skal i en Tax-free butikk kan du jo be dem om å kjøpe sjokolade. Da jeg var på tur i høst kjøpte jeg noen metallbilder(snutebiler) som var fylt med sjokolade. Skikkelig tøffe, derfor jeg kjøpte de. Sjokoladen liker jeg ikke. Men nå har de blitt matbokser, og de er strålende fornøyde. Eldste jenta på 4 var så stolt her, for en av de store guttene var så misunnelige på den tøffe matboksen hennes. )
camilla^ Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Det glemte jeg nesten. Minsten fikk en tegnematte til bursdagen sin. En liten matte som det er penner en fyller med vann og stemler til å ta vann på som en tegner og stempler med på matten. Den er veldig populær her. Syns den er kjempe morsom selv jeg. Vannet tørker, slik at en kan skrive og tegne på nytt igjen etterhvert.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Duplo Tre togbane Tegne/male-saker Sånne store perler og brett. Play doh Bøker, bøker, bøker Filmer Uteleker Koppestell/lekemat Pusslespill.. osv. osv. Ta han med i lekebutikken og se hva som fenger ;-)
MiPE Skrevet 27. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for mange supre forslag!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå