Gå til innhold

Forbanna babycall!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Philips`en vår har begynt å ta inn nabo-ungene og sender "tom luft" til mottakeren! Enormt annoying. Har vært nede et par ganger når det bråket i callingen å der ligger snuppa å sover søtt.

Blev litt overraska da noen pluteselig sang i callingen liksom...snuppa er jo bare 7 måneder...hehe

Noen som har hatt liknende problemer med Philips babycall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke philips men har samme problem! Tar inn andre babyer og sjåfører!!! Fryktelig irriterende!

Skrevet

Vi har også Phillips, men har ikke hatt problem med det. Er problemet et du hørere dem fordi de også har babycall (da kan du stille deg inn på en annen kanal) eller fordi de bråker så du får det med deg (da kan du stille på sensitiviteten)?

Lykke til!

Skrevet

Morsomt da hehe : ) Passpå hva dere snakker om hjemme tilfelle noen "tar inn" dere også : )

Kikka på profilen din HI og så at du skal han nr 2 i august. Under 1 år mellom ungene!! Det må jeg si var kjapt levert............. var første 3 mnd da de ble gravid da ??

Skrevet

Hadde samme problemet med Phillips. Synte det var ekkelt første gangen jeg hørte babygråt og det ikke var vår unge...

Skrevet

Hvilken modell har du? Jeg får inn andre ting når jeg har babycallen ute, men det er jo ikke så merkelig. Hører flyene som går over og ungene som sykler forbi. På min kan jeg stille på sensitiviteten, men det er ikke alltid det hjelper allikevel.

Skrevet

Ja, har fått justert termin til 4 september på ul da, men det blir farlig nært året ja! :o) Håper bare de får hver sin bursdag og slipper å dele....

Hun var vel ca 3 måneder da jeg ble gravid på nytt igjen ja...hehe...

Skrevet

Kan dessverre ikke stille kanaler på min og har sensitiviteten på lavest mulig...LITT irriterende det der...

Skrevet

Kjøp walkie-talkie. De er billige OG har mange kanaler. Pluss at de kan brukes etter at barnet ikke trenger babycall lenger :-) Moro for søsken bl.a. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...