Gå til innhold

Til oss jenter i uke 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen, og hvordan går det med deg og den lille, noen som har vært på UL kanskje? hadde vært kjekt og sammenligne litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 19+4 og i superform. Fikk tvilling-overraskelsen på UL forrige fredag, så har måttet endre litt innstilling da - må ta det mer med ro både på jobb og mht trening (har treng 3-4x/uken frem til nå). Men har bare vært borte en halv dag fra jobb hele svangerskapet til nå, og det var i går fordi jeg bare fikk sove 3 timer natten før + hadde legetime. Ingen plager - er jo overheldig.

Kjenner at energien har vendt tilbake nå i 2. trim, og hormonene synes å ha stabilisert seg litt - får ikke plutselige raseriutbrudd lenger! Men tar litt lett til tårene.

Håper alle er i like fin form!

:)

Skrevet

ta-daa...Jeg er 19+5 i dag og formen er sånn passe. Har bekkenløsning og er veldig trøtt fremdeles, men ellers går det greit. Var på UL forrige uke... bildene ligger på profilen min :-)

Skrevet

Jeg er nett påbegynt i uke 19, skal på ultra på mandag ( 4 dager igjen ) . Er veldig spent, ettersom jeg ikke har kjent liv på nesten 2 uker. Men er jo liten den lille da..

Formen er grei, men begynnt å kjenne litt i bekkenet nå, liker ikke det, så tar litt "førevar" hensyn. Sliter litt med kraftige kynnere, mange og ofte, men det er jo et bra tegn å tenker jeg, at magen vokser :)

Spennende

Skrevet

magen vokser=magen jobber mente jeg..

Skrevet

jeg er akkurat påbegynt uke 19 jeg og. Skal på ultralyd på onsdag=)

Kjempe spent! Ingen spark her, men magen har så smått begynt og vises=)

Skrevet

er i min 19 uke, å var på ultralyd mandag. Vi venter en gutt :-)

Formen er kjempefin bortsett fra bekkenløsning som jeg har hatt siden jeg gikk gravid sist. Men så lenge alt går bra med barnet å det ikke er pyton å stå opp hver morgen å mener jeg formen er bra :-)

Har netttopp begynnt å kjenne spark igjen, kjente i uke 13, men pga at morkaka lå litt foran så har sparkene vært borte helt til nå.

Skrevet

Er 19+5 idag og snaart hallveis=) Har hvert på ultralyd to ganger og alt ser bra ut med nurket, men har lavtliggende morkake så må på ny ul i juni.. Er førstegangs og kjenner spark omtrent hver dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...