Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 kjennes det noen gang ut som om magen skal sprekke opp der arret er? ubehagelig og ondt? jeg er i uke 30 og har det sånn...
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Nei, kjenner ingenting i arret overhodet. Men så er det 3 år siden keisersnittet... Jeg har "bikinisnitt", altså vannrett snitt under trusekanten. Kanskje det føles annerledes om du har loddrett snitt oppover magen, I don't know... Håper uansett det går over, magen din holder helt sikkert ikke på å sprekke...
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Nei, kjenner ingenting der snittet ble tatt. Har også bikinisnitt.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Yes, jeg skal love deg at jeg kjenner det innimellom..Føles som det skal bli dratt fra hverandre på en måte..Har bikinisnitt, og tok det for 3 år siden..Er i uke 28 nå..
Amsterdame Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Jeg tok KS for 2.5 år siden og kjenner ingenting nå i uke 40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå