hypersusmor Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Skulle liksom holde meg langt unna "facebook.com", men så ble jeg nysgjerrig og vips så er jeg helt hekta. Det er jo utrolig morsomt å ta opp kontakten med folk man ikke har truffet på 20 år og se hva de driver med i dag :-))
Travelmor Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Lurer også på hvordan det fungerer? Tror datteren min har holdt på med det der, men jeg får jo ingen informasjon fra den kanten:-)
hypersusmor Skrevet 26. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2007 Man går bare inn på www.facebook.com og registerer seg, så kan du søke på navn eller gamle venner og bekjente tar kontakt med deg. Har ikke vært ute for useriøse henvendelser.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Blitt hekta jeg og:-) Har funnet igjen mange jeg har gått på barneskolen med. Så gøy å høre hva folk har drevet med. Blir jo nesten som man er på reunion.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 ille nok at jeg er hekta på dib.tenk hvis jeg skulle trø inn dit da...huttetuuu,hehe. leser mange som roser stedet opp i skyene.men jeg tror jeg holder meg her jeg ;o)
Travelmor Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Jeg signerer på denne. Her er det i alle fall mange som er hyggelige:-)
Karomamma Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Nå gleder jeg meg Har blitt invitert inn i to grupper, men har ikke fått fingeren ut før nå. Registrerte meg nettopp, så jeg sitter her på verandaen med trådløs laptop og venter på e-mailbekreftelse... Kanskje vi skal lage en egen gruppe der.... Modenmammadibbesnuppeliner eller noe sånt...?
Gummelillan Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Jeg er der også, men er litt treig da.. Så jeg er inne og prøver etter beste evne å svare på meldinger fra andre, men å lage noen skikkelig side selv... Hm, ja, det er jeg neimenn sikker på om vil skje ;-)
♥Snulder Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Hehe.. jeg er så heldig å ha 1 venn jeg... Og det er jammen meg en moden-mamma ;=). Her oppi bondelandet så har de nok ikke skjønt det med internett enda, og da er jo Facebook aldeles fryktelig skummelt. Nei her er det røyksignaler som gjelder......
Karomamma Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 HA HA HA, Snulder! Hvis du ser ut, så sitter jeg og sender deg noen røyksignaler akkurat nå. He he.. tog du an?
hypersusmor Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikke akkurat 1000 venner på facebook jeg heller, men har mye glede av å skrive med dem jeg har gjenopptatt kontakten med. Det er mange av vennene mine (de jeg omgås i det daglige) som påstår at de er for gamle til facebook, men det er da bare sludder og pølsevev. Ja! til en modenmammagruppe forresten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå