Trollet73 Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg vurderer fra og til hele tiden. Har ingen til å passe jenta, så jeg må ha med datteren min på åtte måneder. I tillegg er det over to(!) timer å kjøre hver vei. Ettersom jeg ikke aner hvor mye folk det blir, kaos etc, så har jeg ingen formening om det går greit med en utålmodig (evt hylende) baby. Har noen av dere vært der før og kan dele erfaringer?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Er en del som tar med barna.. Jeg skal ha med Emilia.. hun pleier å være veldig tålmodig da..
Trollet73 Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Ja, men du har veeeldig mye kortere reisevei enn meg. Vi har over to timers kjøring hjem igjen også Men som sagt, har ikke bestemt meg ennå. Pleier det å være stinn brakke (slik som Reiseliv) eller?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Vet ikke.. det var på Grorud før.. og der var det ganske trangt.. Kom ikke fram med vogn der... Det står på side deres at det er plass til vogner der inne nå?? Ja.. er jo en del kortere herfra.. Synd du ikke får barnepass..
tettpå Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Tror de har barnepass der, hvis man ønsker det. I fjor var det veldig god plass. Ikke noe problem med barnevogn.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 28. - 29. april 2007 i Skedsmohallen, Lillestrøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå