julisol Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Er det noen som har ett alternativ til Otrivin? Skal jo helst ikke bruke for mye av det (men velger å tro at det er bedre at jeg får puste enn at jeg lar vær å bruke det) Har prøvd saltvannspray, men det fungerer ikke i det hele tatt.
yogamamma Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Otrivin for barn er bedre og hjelper meg. I tillegg har de homeopatiske sprayer i helsekost- ett par typer alt etter symptom. Har forsøkt, men funker ikke like godt. Min trøst er at det går over. I det øyeblikk barnet er kommet ut åpner nesa seg igjen. Jeg har ikke behøvd å fortsette etterpå, eller trappe ned fordi jeg er blitt hekta- som mange sier.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Åhhhh! er også helt lattelig tett i nesa HELE tida! utrolig slitsomt! Hvorfor blir man det egentlig?? Hilsen frk. SNORK !!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg også! Dritt. Var det i forrige svangerskap også. Da brukte jeg Otrivin i 4 uker i strekk. Veldig lurt.... Livredd for å bli like tett i dette svangerskapet. Skjønner ikke hva som skjer, jeg.
julisol Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Er visst fordi slimhinnene hovner opp under påvirkning av svangerskapshormonene. Grunnen til at vi skal unngå "overdreven bruk" av Otrivin er i følge Felleskatalogen at det kn påvirke blodårene i morkaka til å trekke seg sammen.
bamby Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Bruk saltvannsoppløsning, ikke spray, men skylling, er billig og, fås på apoteket, løser bra opp i systemet...evenetuelt snu hodet ned mellom bena for få mer oppi bihulene...brukte dette mye før! det er ikke skadelig for hverken deg eller babyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå