Gå til innhold

Påtide med grøt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden på snart 5mnd har vært urolig åp nettene i det siste. Ikke før de sise par nettene han har skreket og vil ha mat, men da tidligere enn det som er vanlig og i natt måtte vi opp to ganger...betyr dette at han har behov for grøt?har veldig lyst til å fullamme til han er 6mnd da vi skal til syden og amming er det letteste. broren ville ikke ha pupp etter at han beynte med grøt- litt derfor jeg kvier meg for å starte med grøt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke begynt med grøt hvis jeg ikke måtte. Det beste for barnet er å begynne ved seks måneder. Har du prøvd å gi begge puppene på kvelden, og bruke lang tid ved hvert måltid på dagen? Når de kommer i den alderen er det ofte så mye å se på på dagtid, så de ikke gidder å spise seg ordentlig mette på dagen, og spiser på natten i stedet. Det kan hjelpe å sette seg på et mørkt rom når du ammer, og bruk GOD tid! Prøv å unngå amming på kafe og lignende. Lykke til! Hvis det ikke fungerer så kan det jo hende han trenger litt ekstra da.

Skrevet

Hva med å begynne med mme på kvelden istedet da? Det metter jo litt mere enn mm. Og da kan du jo bare ta med en pakke fra Norge til syden og lage på kveldene der feks? Ha med en liten vannkoker og varme opp vann fra flaske. Min sønn er snart 4 mnd og jeg fikk beskjed om å begynne med grøt da sønnen min drikker 1 liter mme i døgnet(en liten slukhals jeg har nemlig) så det er jo mulig sønnen din trenger mere mat i magen sin. Spør på hs og gjør det du føler er riktig! :-) Lykke til og god tur(misunner deg litt det assa)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...