linemor2 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Jeg har venta og venta på bobler og gullfisker, men har enda ikke kjent dem. Er i uke 18... I de siste dagene har jeg kjent noe, men er usikker på om det er babyen eller kynnere... det er ikke skarpe støt liksom, men det kjennes ut som at noen presser litt på innsida av magen, men mest på den ene sida. Spesielt kan jeg kjenne det når jeg bøyer meg framover. Er det noen som kjenner igjen dette??
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Ja da er det nok babyen du kjenner Jeg kjente "ingenting" før i uke 23, som jeg var HELT sikker på var babyen- men når jeg tenker tilbake har jeg nok kjent sånne små ting som normalt sett ikke har vært der før... så sånne "følelser" er nok lillegull ja )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 jeg har kjent en del i det siste og det kjennes ut som et fisk eller noe som snur seg... helt merkelig!! Gleder meg til sparkene blir mer tydelig.. Av og til har jeg kjent det, men er utrolig lenge mellom hver gang:(
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 jeg har det som deg, men har kjent slik ei god uke nå... er nå 18+2... kjenner liksom "liv" hver dag, men er i tvil ennå om det er babyen. går ut i fra det, men det føles litt som leamus også ,men da har jeg MYE leamus altså idag har jeg vært veldig stresset og da har det vært mye bevegelser, så går ut i fra at det er babyen, men gleder meg til de sterke tydelige sparkene jah;)
linemor2 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Det kjennes litt ut som leamus til meg også!! Kjenner det mye nå når jeg sitter bøyd over dataen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå