Gå til innhold

pris på bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var og hørt en plass og der ligger de på mellom 1500-2000kr!

Syns det er helt skremmende.....er jo bare å pynte som tar tid.....

men er på jakt etter noe billigere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tenkt til å lage denne selv. Men endte opp med at vi bestilte den. Ble ikke helt komfortabel med at den kanskje ikke ble som jeg ville. Vår endte opp på 1380kr, da er den nøyaktig slik jeg ønsker meg. Må betale de ferske rosene utenom da.. Men synes prisen er veldig ok her egentlig.

Skrevet

Hvor har du bestilt kake da?

Skrevet

Om det var meg du spurte om hvor jeg har bestilt kake så er det på et lokalt bakeri på sørlandet..

Skrevet

Min mor skal bake den;) Hun elsker å holde på med slikt, og er veldig dyktig! I motsetning til meg....hehe..

Skrevet

har du noe imot å si hvilket?

og hvor mange personer var kaken til?

Skrevet

vi har undersøkt litt no, og skal bestille fra haukeland sykehus. der kostet det ca 1200kr for den vi vil ha, og med en slektning som jobber der som får 25% så det blir under 1000kr =D

Skrevet

Det var jo veldig billig!!

Her ligger de sjeldent på under 3000 kr for ei normal kake...

Skrevet

Hvordan ser den kaken fra Haukeland ut da? Innhold og til hvor mange personer?

Skrevet

Det kommer jo an på hvor stor kake dere skal ha også da. Vi skal ha to etasjes og den koster 1300 kr hos et cateringfirma som også skal lage maten til bryllupet. Husk at bare stativet koster 500 kr, men man får igjen de pengene når man leverer det igjen.

Skrevet

min mamma skal lage til oss. hun er super flink=) hun skal også lage til to andre bryllup denne sommeren. så for min del blir det jo gratis. men skjønner deg det koster penger ja.

Skrevet

de har bro og hjertekake til 40 pers 1250,- og 2 etg. bryllupskake til 1150,-

det er en av de vi lurer på..blir ikke helt enige...

koster 2000,- i depositum for svingstativ, men de får en jo tilbake.....

de har mange andre og altså....

Skrevet

innholdet kan være:jordbær, bringebær eller aprikos syltetøy

og du kan velge mellom sukkerbrød og nøttebunn(koster litt mer)

Skrevet

Vi har også vurdert å kjøpe kake fra Haukeland sykehus. Det er en tre etasjes kake. Kan velge mellom sjokolade, marsipan o.l. De koster ca 1550 kr.

Skrevet

vi skal enten ha 2.etasje kake, en med sjokolade og en med marsipan. eller bro og hjertekake der det er halvt om halvt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...