Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Ser det er flere her som forteller at de ikke klarer å få orgasme. Har dere prøvd dusjen? Den er helt unik! Er ingenting som kan måle seg med den. Hverken dildo, vibrator, masasjeaparater eller figeren. I tillegg kan man jo justere intensiteten veldig godt. Har man svak stråle kan man kose seg lenge, men om man har litt dårlig tid og bare skal "ta en kjapp en" kan man ha på litt sterkere stråle. Har blitt noen dager i det siste jeg har dusjet mange ganger om dagen...hihi.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 iallfall knall å skru av dusjhodet :-D
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Tenker dere bare på sex?? Tenker dere ikke på faren for uvi eller er det bare en bagatell??? Blir så irritert når jeg hører hvordan enkelte setter en ussel orgasme fremfor helsa!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Uvi? hm... Merkelig. Har aldri blitt dårlig av orgasme jeg. Snakket med jordmor med dette om sex, onani og orgasme for jeg var litt urolig i begynnelsen, og hun sa at det ikke var noe farlig. Det har ikke noen negativ effekt på helsa å få en orgasme. Det virker avslappende. Kanskje du skulle gå å onanere litt, så får du slappet av litt og blir ikke så hissig. Hihi
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Tror man kan bli blind også? Eller få hår i hendene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå