Gå til innhold

Store mager...vakkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så lite stilig om dagen, mens jeg stadig hører at gravide føler seg ofte så vakre og gjerne flottere enn noensinne.

Selv føler jeg meg litt utilpass med denne store magen, og lengter etter å føle meg litt flott igjen.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uenig.

Elsker magen min.

Vet jo at det er en bebis der, og kunne ikke vært mer glad.

Hadde den magen vært mat, hadde saken vært en annen. Og, d skal bli godt å bli vanlig igjen når den tid kommer. Men i mellomtiden koser jeg meg og nyter kulen :)

Skrevet

Jeg har alltid syntes gravidmager er nyyydelig å se på. Jeg er veldig stolt av av magen min og vil jo at folk skal se den:)

Men jeg føler meg IKKE sexy for kjæresten min. Og det savner jeg litt, da.

Skrevet

er helt enig.. føler meg ikke særlig bra med denne gigantiske magen...jeg er så liten fra før av oxo,så det ser bare skikkelig dumt ut..

blir deilig å se føttene sine igjen =)

Skrevet

Jeg synes gravide mager er kjempefint jeg =) Damer som er gravide er flotte. Man får liksom en slags omsorg for dem =) Er kjempestolt over magen min. Kjæresten er også kjempestolt, men han synes ikke jeg er noe "hot". Hehe. Men det gjør ingen ting. Trenger ikke føle meg så sexy nå.

Skrevet

Blir deilig å få tilbake kroppen min.Har aldri vært opptatt hverken av gravide eller av gravide mager før,så synes vel ikke det er så hyper-ok å ha det selv...men helt nødvendig.Flott premie venter:)

Har fått høre flere ganger at jeg er nydelig gravid og ser skikkelig flott ut,men det hjelper ikke så mye.Har ikke den samme følelsen selv.

Men ingen tvil om at man tiltrekker seg oppmerksomhet(!!),så man får vel litt narsisistiske trekk....ha-ha

Mannen min synes jeg er super-flott.

Skrevet

føler meg langt fra vakker selv, bare stor og uformelig, men synes alle andre gravide er superflotte! merkelig det der....!

Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å pynte seg, finner ikke pene klær for selskap,jeg syns også at andre gravide mager er fine, det vil være å lyve dersom jeg skulle skrive at jeg ikke savner figurenmin MEN er stolt av magen det er jeg, jo lengre jeg får gå gravid desto bedre føler jeg meg:)

Skrevet

Føler meg ikke akkurat vakker for tiden. Som om ikke graviditeten har gjort sitt har jeg gått på kortison i to mnd og for å si det slik, da øker matlysten og samme med vannet i kroppen.... :( Så jeg er glad for at jeg forhåpentligvis snart bare blir lille meg igjen :) Skal kanskje ikke pipe så altfor høyt da jeg er i uke 33 og har gått opp 9 kg. Er bare det at de kom så veldig plutselig nå og det igjen har ført til at kroppen min reagerer på den plutselige vekten. Min kjære synes jeg fremdeles er vakker uansett...klok mann hehe

Gleder meg til premien min da og til jeg kan knyte skoene uten å holde pusten. Dette blir en flott sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...