Mamma&LilleKrølle Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Ja jeg var til JM på kontroll idag, skulle måle sf-målet og det har plutselig hoppa i været. Har hele veien ligget litt høyt, men det har vært en gjevn kurve. Men idag hoppa det masse ja. Heh, jeg har jo merka det selv, og folk har kommentert det at magen har vokst endel i det siste, men så mye da... heh. Er 35+0. JM ringte med en gang og bestillte UL, for hun ville sjekke hvorfor det har hoppa sånn. Jeg har jo hele veien trodd at jeg er lengre påvei da, 2 uker før UL-termin, og det stemmer nok mer og mer sier JM. Men uansett er sf-målet stort da. Så enten blir det ei stor jente,eller mye fostervann. Blir spennende å se! Jeg er jo selv ei lita jente, ikke 1,60 engang, så JM vil ikke at jeg skal få alt for stor baby første gangen.
mia24 Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Du får sikkert en god stund før termin:) Jeg har termin samme dag som deg.Ikke lenge igjen nå:)Mitt sf mål var 29 uke 34.Så er litt lite,men babyn er normal str på sa di på ultralyden.Tipper at barnet er normal str på,bare du som er lengre på vei og har mye fostervann.Man har som regel rett selv.
Nr-2-i-magen Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Det blir spennende å se. Når skal du ha UL? Jeg hadde SF-mål på 37 i uke 37. Og fire vektestimeringer har alle kommet frem til 44%+. Unge på 5 kg på termin dato. Hos meg mener de jeg skal klare det, fordi jeg er høy. (1,72)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Har hatt høye sf mål selv, og ble sendt på vekstkontroll når jeg var 38 uker. Da fikk de det til at han skal være ca 4,8 på terminen den 3.mai! Jeg er 1,62 selv, så gruer meg skikkelig. Men bra du blir sendt på ul da i allfall. La oss få høre hvordan det går da =)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Ja dette synes jeg egentlig ble litt spennende da. Og alt ble plutselig så mye 'nærmere', det har vært litt fjærnt hittil. Nei jeg skal ikke inn på UL på st.olavs før 8.mai, så d e er jo bare en uke før mens-terminen min da. Men jeg skal på legesjekk til legen neste uke, og da blir det UL der også, men der ser man ikke stor. Men uansett skal de følge med meg fremover. Er jo greitnok at jeg har ligget høyt hele veien, men det er jo endel å hoppe 6cm på 2 uker da. Men det er jo forskjellig som kan spille inn da. Får for all del ikke håpe at jenta bli så fryktelig stor da!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jeg har hatt et ganske høyt sf-mål hele veien. ca like mange cm, som antall uker. altså 34cm i uke 34 osv... allikevel viste ul'en at jenta mi bare vil være ca 3,5 kilo ved termin. Sannsynligvis må jenta di ha flyttet seg i en drastisk annerledes stilling siden målet steg såpass raskt, kan ikke skjønne hva annet det skal være...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Det kan være mye fostervann også vet du
Mamma&LilleKrølle Skrevet 26. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2007 ja som sagt, kan være mye som spiller inn. Får håpe det er mye foservann som gjør d;) Jeg var selv bare 2900 da jeg ble født, tror nok ikke denne frøkna blir så liten nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå