Gå til innhold

Hvor lenge er det nødvendig å gå slik da....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere av dere som har hatt så kraftige kynnnere at man nesten må puste seg igjennom??

Og hvor lenge har dere gått med det før det har skjedd noe eller de har stoppa??

Jeg begynte på tirsdag og hadde et lite opphold i går. På formiddagen i dag begynte de veldig kraftige kynnnerene. Vonde nok til at jeg må stoppe opp med det jeg gjør eller om jeg går. Nå har jeg ikke tatt tiden enda, for de er veldig uregelmessige enda...

Hvor lenge må jeg regne med at jeg kan gå slik....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uvisst.. jeg går på mitt tredje døgn uten opphold nå.. masrier... vært på føden to ganger, og riene har ikke effektivitet...

de er veldig regelmessige hos meg, og langt fra behagelig.... kjedelig...

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid og har hatt veer i to døgn nå, men de har ingen effekt enda. Var på sykehuset i dag og hadde 14 sammentrekkninger på en halv time. Jordmor sjekket meg og jeg var ikke helt moden enda, men hun fikk inn en finger. Jeg håper at modningen vil gå fort og at fødselen snart er i gang. Jeg fikk med meg en paralgin major og tok denne da jeg kom hjem. Deilig å få sovet litt etter to våkenetter. Fikk også en sovetab som jeg skal ta i natt. Kanskje du skal høre om du kan få noe å sove på?

Godt å høre at det er flere som har det på samme måte.

Skrevet

Tja, får se an til natta først. Har ikke hatt vondt natterstid enda...

De virkelige sakene begynte egentlig ikke før i dag, så jeg får vel belage meg på å gå noen dager til slik. Jeg må enda ikke puste meg gjennom, men jeg må stoppe opp og det er vondere enn menssmerter.

Dessuten sitter de ganske langt opp i magen og alt blir hardt når det kommer, slik som rier skal. men som jm sa i dag; sålenge de ikke er regelmessige er det IKKE rier!!

I tillegg har jeg hatt veldig mye mer utflod nå i ettermiddag, vet ikke om det har noe å si.... =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...