Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Under og etter jeg har orgasme blir magen KNALL HARD! Er det kynnere? gjør ikke vondt...bare litt ubehagelig at magen blir som en hard klump! Kan dette være skadeligt, eller event. utløse en for tidlig fødsel? Har lavtliggende morkake også...så blir litt engstelig når dette skjer.....
fairy Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Det er iallfall helt normalt at magen blir knallhard, det er vel en slags kynner ja. LM min anbefaler faktisk orgasmer for å trene livmoren til fødsel, så det er nok bare sunt=) Har ikke noe å si for morkaken heller, min er også lavtliggende og JM sa at det bare var å kose seg som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Ja det samme her skjedd med meg, magen blir steinhard og det virker som fosteret samler seg helt nederst i magen... og man kjenner kynnere... Men har også hørt at det er normalt, men det er litt ekkelt når det skjer alikevel....
Rammei Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jeg har lest et sted at babyen faktisk liker det når man får orgasme. At det på en måte blir som en masasje for babyen.... ANER ikke om det stemmer, men det høres jo positivt ut for oss???
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 SÅ bra! Kan du vise hvor du har dette fra, hvis det er mulig? Jeg er litt bekymra for hvordan det oppleves, må jo være som et vanvittig jordskjelv.. men har også tenkt at det kan være litt artig. Det skaper jo litt moro for både den ene og den andre... Det er vanlig med hard mage etterpå, det vil si at livmor er sammentrukket. Det går over etter ti minutters tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå