NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Dere som har dr. brown flasker og som vasker dem i oppvaskmaskina.. Vasker dere alt tilbehøret til flaska også i maskina? Eller koker dere de plastrøra, flaskesmokkene og den andre ekstra delen (veit ikke hva den heter, men den brunaktige..). Hehe kanskje litt kronglete beskrevet, men kan dere skrive hvordan dere gjør det? Og hvor gamle barna deres er.. Setter stoor pris på svar
Candy girrrl Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg vasker alt for hånd. Synst det er sikrest. Dessuten har jeg bare 5 flasker. Jeg har kokt alle delene hele veien. I 5 minutter. Har en bolle med vann med en liten skvett blå zalo i som jeg legger tåteflaske og smådeler i når den er brukt. Da går det veldig fort å vaske de etterpå.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg vasker alt i oppvaskmaskin utenom den brun/gule dingsen og suttene. Disse legger jeg i varmt zalovann noen minutter, vasker de og putter de i vannkokeren! Men da snuppa var mindre (hun er 7,5 mnd nå) så kokte jeg alt utenom flaskene!
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg slenger rubbel og bit inn i oppvaskmaskina. Koker ikke lenger. Han er 7 mnd, 5.5 mnd korrigert.. =)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg hiver alt i oppvaskemaskinen.. så koker jeg d etterpå..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå