Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Skal man ta babyen opp for og rape hver gang han har spist? Min sovner veldig ofte i fanget mitt etter han har spist og da vist jeg tar han opp for at han skal rape, vokner han og vil ikke sove igjen unasett hvor mange ganger å mye han har spist.......... Ganske tungvint... Noen råd?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 hvis han har et pledd over seg når han spiser, så prøv å holde dette rundt han fortsatt når du tar han opp mot skuldra (med den varme siden av pleddet mot han hele tiden). ikke "gni" rapen ut av han, bare la han ligge i fred opp mot skuldra di, rapen kommer fordet om. her sover han veldig urolig om han ikke får rapet, slenger seg fra side til side etterhvert, så tror ikke d er noe behagelig for dem å legges uten at rapen har kommet opp.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Det er ikke sikkert han trenger å rape etter alle måltid. Ikke alle raper like mye. Har selv hatt baby som aldri rapte etter mat. Hvis han sover godt og ikke viser tegn på noe ubehag så er det bare til å la han sove. Har han luft så kommer den ut ene eller andre veien uansett. Og om han trenger å bli tatt opp for rap vil du fort merke det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå