Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Svarte deg på den andre tråden din. Men skriver nytt inlegg jeg. =) Var dere på 3 mnds kontroll idag? Hmm. Det var vi også. Lurer på om vi var på kontroll sammen? =)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Tror det...Regnet med at du var marie_85 da helsesøstra sa du var fra sverige
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 Jepp det var nok meg det. =) Jeg som kom allt for sent. Hehe. Ikke lett med en liten som Skal ha mat akkuratt når hun vil. Men det er jo fint at hun følger rutinene sine da. =) Michelle sov fra hun kom i vogna til klokken var sirka 4. Da fikk hun mat og nå ligger hun på babygymmen og leker for seg selv/slapper av. Så har gått veldigt fint så langt. Håper bare natten går like fint som vanlig og det ikke blir noe tull. Åssen går det for dere etter vaksinen da? Har han vært veldigt suttrete? Og forresten. Hvem av dem på kontrollen var deg da? *nysgjerrig* =)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Vet hvordan det er med små som skal ha mat ja. Ikke så lett å være presis lenger Nå våknet han og det virker som om han bare er slapp....og ikke illsint lenger i det minste. Han sov i vogna en times tid etter hs, men så skrek han over to timer i strekk. Har aldri opplevd noe sånt med han før jeg. Han var skikkelig sint og tårene stod ut til alle kanter og ingenting hjalp. Men, ser ut til at han har det bedre etter litt mer søvn. Jeg har briller og langt lyst hår. Er ganske kort og hadde orange t-skjorte og sokker....
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2007 Uff, ikke godt når dem skriker sån da. =/ Men får håpe det har gått litt over nå da. =) Hmm. Så var det jeg og gull fisk minnet mitt da. :-P Husker faktiskt ikke så godt hvordan noen der så ut jeg. Ikke sikker på at jeg hade kjent igjen alle om jeg møtte dem på butikken engang. :-s Men hade gutten din ganske mye hår? (det husker jeg, for det synes jeg er så utrolig søtt, skulle ønske michelle hade det også.) =) =)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Audun har ganske mye hår ja:) Han kom til verden med en respektabel manke som han nekter å gi slipp på Har litt gullfiskminne jeg også om dagene...tror det er vanlig når man er hjemme med sånne søte små bebiser. Hverdagen byr jo ikke på de største utfordringene for hodene våre, selv om det er en del jobb med en baby. Heldigvis har han sluttet å gråte nå. Han ligger og døser på fanget mitt
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2007 Da skjønnte jeg vem du var. =) Godt det da. =) Ligger og koser seg på trygge fanget til mamma. Michelle går helt bananas på babygymmen nå. Ligger og veiver i armene og slår på bamsene sine som bare det. He he. Ser ganske morsomt ut. Så lenge hun er på godt humør så er jeg fornøyd jeg.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Ikke sant, mor har det bra når barnet har det bra, også kan jeg surfe på nettet da Sikkert morsomt når babyen begynner å forstå at det går an å bruke hendene sine til noe. Audun ligger som regel bare og titter på babygymmen sin og har ikke enda forstått at det går an å prøve å treffe tingene som henger der. Men det kommer vel etter hvert her også
Babyfacepsycho Skrevet 26. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2007 Ja det kommer nok snart det også. =) Michelle har ikke skjønnt det så lenge hun heller. Og hun er jo et par uker eldre en audun. Så han skjønner det nok snart han også. =) Ja nettet ja, det har jeg allt for mye tid til Spesiellt siden hun sover fra 19 til på morran. Så jeg kan jo ikke klage hvertfall. Eneste er vel at det noen ganger blir litt mye data, men er jo ikke så mye annet og gjøre heller da. Forresten, har du msn? =)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Har konto...men har ikke msn installert akkuratt nå. Bruker yahoo mer. Bruker du yahoo? Sender deg pm med brukernavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå